החזר השקעה של פי 73 והצגת ההישגים בכנס Apple אירופה

iStore, המשווקת הרשמית של Apple בישראל, עם רשת סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס, שאפה למקסם את החזר ההשקעה (ROI) על תקציבי הפרסום שלה ולהשיג הכרה בינלאומית.

האתגר המרכזי היה פעולה בסביבה תחרותית והצורך במדידה הוליסטית שתקשור בין הפעילות הדיגיטלית למכירות בסניפים ובאתר.

באמצעות טכנולוגיות מדידה ואטריביוציה מתקדמות, יצרנו ב-"ארגמן X מדיה" אסטרטגיית שיווק מבוססת דאטה. פתרון זה סיפק "אמת אחת" על ביצועי השיווק, אפשר הקצאת תקציבים אופטימלית והוביל להחזר השקעה פנומנלי של פי 73 על כלל הוצאות הפרסום.

ההצלחה הייתה כה מרשימה עד שהישגים אלו הוצגו כסיפור הצלחה ישראלי בכנס Apple EMEA Summit, והוכיחו כיצד ודאות מדידה מניעה צמיחה והכרה בינלאומית.

מקרה בוחן: iStore - החזר השקעה של פי 73 והכרה בינלאומית | ארגמן X מדיה

האתגר של iStore

"איך מתרגמים נוכחות פיזית ודיגיטלית חזקה להחזר השקעה (ROI) מקסימלי והכרה בינלאומית?"

תחרות עזה בשוק

צורך לבדל את המשווק הרשמי ולהניע תנועה לסניפים ולאתר

מדידת ROI הוליסטית

קושי להבין את התרומה האמיתית של כל ערוץ למכירות אונליין ואופליין

שאיפה להכרה בינלאומית

הרצון להציג הצלחה ישראלית יוצאת דופן בפני Apple אירופה

iStore, המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, עם רשת סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס מתקדם, עמדה בפני אתגר כפול: למקסם את החזר ההשקעה (ROI) על תקציבי הפרסום שלה בסביבה תחרותית, ובו זמנית, להבין לעומק את התרומה המשולבת של הפעילות הדיגיטלית והפיזית. iStore שאפה לא רק לגידול במכירות, אלא גם להכרה בינלאומית בהישגיה, מתוך רצון להציג את הצלחתה בכנס Apple אירופה. היה צורך **בוודאות מדידה** שתאפשר הקצאת תקציבים אופטימלית ותספק תמונה ברורה של ביצועי השיווק.

**השאלה המרכזית:** כיצד ניתן לבנות אסטרטגיית שיווק מבוססת דאטה שתניב ROI יוצא דופן, תתמוך בצמיחה רב-ערוצית ותזכה להכרה מצד Apple העולמית?

הפתרון הארגמני: דאטה ומדידה מתקדמת פוגשים את Apple

אסטרטגיית "שיווק עם ודאות. צמיחה עם הוכחות." פוגשת אתגר בינלאומי

מדידה הוליסטית ואטריביוציה

ה-GPS של השיווק

  • יישום מתודולוגיות מדידה מתקדמות להבנת תרומת כל ערוץ (אונליין, אופליין, טלוויזיה).
  • חיבור נתוני מכירות מהסניפים הפיזיים ומאתר האיקומרס ל"אמת אחת".
  • מדידת ROI אמיתי, נטולת הטיות פלטפורמה, לכל קמפיין ומוצר.
  • בניית מודלים מבוססי נתונים לחיזוי ביצועים ויעדי מכירות לשקיפות ותיאום ציפיות.

ה-GPS של השיווק של iStore – מנתונים לוודאות.

אסטרטגיית תקציב חכמה

מקסום כל שקל בהוצאה

  • הקצאת תקציב דינמית המבוססת על תחזיות ROI מבוססות דאטה.
  • זיהוי הזדמנויות צמיחה בערוצים וקהלים בעלי פוטנציאל גבוה ולא ממומש.
  • אופטימיזציה מתמדת של קמפיינים וקריאייטיב על בסיס נתונים בזמן אמת.
  • שילוב אסטרטגי של ערוצי פרסום להשגת סינרגיה מקסימלית.

לא עוד ניחושים – רק החלטות מבוססות הוכחות.

שותפות אסטרטגית

הצלחה משותפת עם מבט לעתיד

יעדים ברורים והישגים מדידים

הגדרת יעדי ROI וצמיחה שאפתניים ומדידתם באופן שוטף.

שקיפות ודיווח מתקדם

דשבורדים ייעודיים ודוחות ברורים שהוצגו גם בפני Apple אירופה.

חתירה למצוינות והכרה

בניית סיפור הצלחה ישראלי שהדהד ברמה הבינלאומית.

התוצאות: מהפכה ב-ROI והכרה בינלאומית

איך הוכחנו ששיווק מבוסס דאטה יכול לשנות את כללי המשחק עבור מותג פרימיום.

x73

החזר השקעה (ROI)

על כלל הוצאות הפרסום

Apple

הצגת ההישגים בכנס

Apple EMEA Summit

100%

ודאות תקציבית

ידיעה ברורה לאן הולך כל שקל

Omni

צמיחה רב-ערוצית

אינטגרציה בין אונליין לאופליין

הישגים מרכזיים

החזר השקעה (ROI) של פי 73

תוצאה פנומנלית שהוכיחה את עוצמתה של האסטרטגיה מבוססת הנתונים של ארגמן X מדיה.

הכרה בינלאומית בכנס Apple אירופה

ההישגים המרשימים הוצגו כסיפור הצלחה בפני בכירי Apple באירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

פיצוח קוד המדידה הרב-ערוצית

הבנה מדויקת של תרומת הפעילות הדיגיטלית למכירות בסניפים הפיזיים ובאתר האיקומרס.

ביסוס מודל צמיחה בר-קיימא

הטמעת מערכת מדידה וחיזוי המאפשרת ל-iStore להמשיך לצמוח באופן מושכל ומבוסס נתונים.

"העבודה עם ארגמן X מדיה וטכנולוגיות המדידה המתקדמות שלה אפשרה לנו להבין באמת את החזר ההשקעה שלנו ולהציג בגאווה את ההצלחה הישראלית בכנס Apple אירופה. הוודאות שהם הביאו לשולחן היא נכס אסטרטגי."

בכיר/ה ב-iStore ישראל

שותפים להצלחה ולחדשנות

רוצים ROI שידבר בעד עצמו?

הצטרפו למותגים המובילים בישראל שכבר גילו איך טכנולוגיות המדידה המתקדמות שלנו הופכות תקציבי שיווק למנועי צמיחה עם החזר השקעה מוכח.

צרו קשר

ייעוץ ללא התחייבות

קבעו פגישה

בחינת פוטנציאל ה-ROI שלכם

התחילו לצמוח

תוצאות עם הוכחות בינלאומיות

הפרפורמנס שלנו

מהגדלת המכירות במסחר אלקטרוני ועד פריצת גבולות בקריאייטיב טלוויזיוני – אנו מייצרים תוצאות מדידות עבור מגוון מותגים, בכל שלב במשפך השיווקי.

איך הזנקנו מותג בינלאומי לטיפוח מאפס ל-$200,000 מחזור חודשי ב-18 חודשים
מותג רהיטים מ-₪900,000 לכמעט ₪9M מחזור חודשי ב-18 חודשים
החזר השקעה של פי 73 והצגת ההישגים בכנס Apple אירופה

למי זה כן מתאים – ולמי לא

אנו מאמינים בשותפות אסטרטגית המבוססת על התאמה הדדית, כדי לייצר ודאות, צמיחה עם הוכחות והחזר השקעה אמיתי. כך נבטיח שנגיע יחד ליעדים ברורים וננצח.

למי זה כן מתאים?

.

עסקים מבוססים עם פעילות שיווק רב-ערוצית ודאטה היסטורית.

.

תקציב שיווק חודשי המאפשר השקעה בטכנולוגיה ותוצאות (למשל, החל מ-₪10,000).

.

מחפשים ודאות בהחזר ההשקעה (ROI) ומוכנים למדידה הוליסטית ואמיתית.

.

מוכנים לשקיפות מלאה ולשיתוף נתונים עסקיים (מכירות, CRM) לצורך ניתוח מעמיק.

.

מעריכים חדשנות, נתונים, חיזוי והוכחות (AI, MMM).

.

שואפים לצמיחה משמעותית ומחפשים שותף אסטרטגי לטווח ארוך.

למי זה לא מתאים?

.

עסקים חדשים לגמרי ללא דאטה היסטורית, או ממוקדי ערוץ בודד בלבד.

.

תקציבי שיווק נמוכים מאוד, או מחויבות נקודתית לטווח קצר בלבד.

.

לא מעוניינים/יכולים לשתף נתונים עסקיים חיוניים (מכירות, CRM).

.

מחפשים בעיקר פתרונות 'זולים ומהירים' על פני ערך אסטרטגי וטכנולוגי.

.

מסתפקים בדיווחי הפלטפורמות כפי שהם, ואינם חשים צורך בוודאות או במדידה מתקדמת.

.

מעדיפים ספק שירותים טקטי על פני שותפות אסטרטגית מעמיקה.

המספרים שהמנכ"ל שלך רוצה לראות.

פלטפורמת ה-MMM שלנו מוכיחה את ההחזר על ההשקעה (ROI) האמיתי, ומספקת לך את ההוכחות שאי אפשר להתווכח איתן.

במקום להציג תחושות בטן, תביא להנהלה הוכחות.

טכנולוגיית האמת (MMM) שלנו מראה בדיוק איזה ערוץ מניב מכירות, ומצדיקה כל שקל בהוצאה.
הלקוחות שלנו כבר יודעים:
חיים, ז. מנכ״ל
"הברנד זה רק הכותרת. בסופו של דבר אנחנו עושים עסקים עם אנשים ועובדים עם אנשים ויש שם חבר'ה טובים. זה לגמרי כמה רמות מעל."
המספרים שהמנכ"ל שלך רוצה לראות.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

תשובות לשאלות חשובות

איך Argaman Media עוזרת לעסק שלי לצמוח?

האם השירותים שלכם מתאימים לעסק קטן או רק לעסקים גדולים?

באילו פלטפורמות פרסום אתם מתמחים?

מה ההבדל בין השירותים שלכם לבין סוכנות שיווק רגילה?

איך מתחילים לעבוד איתכם?

כשמדע וקריאייטיב נפגשים לצמיחה

יאללה תוכיחו